حمل بار و اثاثیه با باربری مشهد به رضویه (مشهد) خاور نیسان
نوشته شده توسط : نتسان

حمل بار و اثاثیه با باربری مشهد به رضویه (مشهد) خاور نیسان

همشهریان محترم مشهد مقدس باربری مشهد به رضویه (مشهد) با 70% تخفیف اماده همکاری اسباب کشی و اثاث کشی از مشهد به سراسر کشور می باشد این مجموعه عظیم حمل و نقل در تمام ساعات شبانه روز و 7 روز هفته حتی در روزهای تعطیل در خدمت شما مشتریان محترم می باشد.

باربری مشهد حدود یک دهه قبل با نام تجاری نتسان در شهر مشهد و تهران شروع به فعالیت نمود این مجموعه دارای صدها اکیپ در تمام خیابان بلوارها و میادین شهر می باشد و دارای انواع ماشین های سبک و سنگین خاور مسقف – نیسان – کامیونت- کامیون – تریلی و ده چرخ همچنین کارگران ماهر و دوره دیده و با سابقه چندین ساله می باشد.

ما در باربری مشهد به رضویه (مشهد) تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم با کاهش حداکثری قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه از مشتریان خود حمایت نماییم. و خوشبختانه تا به امروز توانسته ایم کمترین کرایه را برای تمام مشتریان بین شهری و شهری و به طور خاص مسیر مشهد به رضویه ارائه نماییم.

باربری مشهد به رضویه در تمام خیابان ها و میدان ها و بلوارهای شهر مشهد مستقر می باشد و قادر می باشد در حداقل زمان ممکن بعد از تماس در محل بارگیری حضور یابند که این از ایده ها و خلاقیت های باربری مشهد می باشد که توانسته است به صورت غیرمتمرکز تمام شهر را مدیریت نماید.

باربری مشهد به رضویه دارای کارگران ماهر و دوره دیده می باشد همچنین سعی شده است که از تمامی نیروهای مشغول در باربری مشهد تعهد اخلاقی گرفته شود تا بتوان حداکثر اعتماد را به انها داشت چرا که به اعتقاد ما کارگران نقش بسیار مهمی در درست انجام دادن و جلب رضایت مشتری را دارا هستند.

ما در مجموعه باربری مشهد همیشه حق را به مشتری میدهیم و اعتقاد داریم این مشتری هست که باید اجازه داشته باشد انتقاد کند و اگر شکایتی داشته باشد مطرح نماید در همین راستا شرایطی توسط این مجموعه فراهم شده است تا بتواند مشتری حرفهای دلش را مطرح نمایید و ما بتوانیم ایرادات کار خود را برطرف نماییم.

باز و بسته نمودن انواع وسایل حساس و غیرحساس که نیاز به باز و بسته نمودن دارند از جمله لوستر پرده کرکره کولر و ... از دیگر تخصص ها و خدمات باربری مشهد می باشد که به صورت تضمینی و توسط افرادی متخصص انجام می پذیرد. یکی دیگر از خدمات خاص باربری مشهد حمل بار های سنگین بین طبقات می باشد از جمله وسایل سنگین عبارتنداز 1- میزهای نهارخوری بالای 8 نفر 2- پیانو 3- گاوصندوق 4- بوفه های قدیمی 5- یخچال ساید 6- ....

رضویه شهری است در استان خراسان رضوی در شرق ایران. این شهر در بخش رضویه شهرستان مشهد قرار دارد. بر پایه سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵ جمعیت این شهر ۸٬۸۵۰ نفر (در ۲٬۵۸۶ خانوار) بوده‌است. فاصله مشهد تا رضویه حدودا 20 کیلومتر می باشد و تقریبا 30 دقیقه تا رضویه نیاز به رانندگی می باشد.

با توسعه فضاهای شهری اثاث کشی به یکی از دغدغه های اصلی مردم تبدیل گردیده است. حمل اثاثیه منزل بدون آسیب رساندن به آنها و نحوه انجام اثاث کشی یکی از کارهای پر دغدغه ی شهروندان می باشد. بنابراین استفاده از یک کادر مجرب برای حمل اثاثیه کار عقلانی می باشد که شما را از دردسرهای بعد اثاث کشی مصون می دارد. یک باربری مناسب با آمادگی کامل و تجربه کافی هنگام جابجایی و حمل لوازم منزل در کاهش آسیب های جسمی و عدم بروز خسارت های مالی شما را همراهی خواهد کرد.

ما در باربری مشهد با افتخار منتظر تماس شما همشهریان عزیز خواهیم بود ...





:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد به رضویه با نیسان یا خاور ،باربری مشهد به رضویه با نیسان یا خاور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 اسفند 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: